Fotikurs

Du hesch ä Spiegelreflex oder ä Kompaktkamera, kännsch dich aber nu nid mit allne Funktionä us? Gäre zeig ich diär all diä vielsiitigä Programm und d’Möglichkeitä wo diär dini Kamera biätät. Ich füährä dich i diä digitali Fotografii ii und gibä diär wärtvolli Tipps und Tricks wiiter. Au wänn du bereits Erfahrig hesch, dini Känntnis aber nu einisch wetsch uffrischä, unterstützä ich dich gärä. Mini Fotografie-Kürs chasch du entwedär persönlich vor Ort oder online buächä.

Onlinekurs     Privatkurs

Bearbeitigskurs

Du gstaltisch und düftlisch gäre am Computer? Gäre gib ich diär e Iblick id Bildverarbeitig oder Bildbearbeitig. Mit Photoshop oder em Lightroom zeig ich diär gäre wie du am beschtä losleisch zum e Chartä oder e Collage z machä.

Mit drüü Kurslektionä a zwei Stund zeig ich diär wiä du am beschtä vorgasch. Ich freue mich diär mis Wüssä döfä wiiterzgäh.

Kontakt ufnäh

Presets

Jetzt nüü: Chauf dä ganz persönlich vo dä Nina entwickleti Bildbearbeitigsstil als Preset Kollektion 2022.

zum Shop

«Ich habe bei Nina den Basic Kurs Fotografie und Bearbeitung absolviert und bin sehr begeistert davon, was sie mir alles von ihrem Wissen weitergegeben hat. Ich kann sagen, das es eine lohnende Investition ist und das Preis-Leistungsverhältnis echt top. Ich konnte das Wissen was Nina mir vermittelt hat innert kürzester Zeit umsetzen. Ich kann es sehr weiterempfehlen so ein persönliches Coaching zu machen!»

Marina Christen