Persönlich

Im Summer 2006 han ich d’Lehr als Fotofachfrau agfange und 3 Jahr spejter erfolgrich döfä abschlüssä. Diä knapp 4 wiitärä Jahr han ich mich im Lehrbetrieb chönnä wiiterentwicklä.

Im 2022 startet etzt au scho mis 9 Jahr wonich 100% sälbständig döf sii und mitlerwiilä hanich hinder miär es suuper Team, womich tatchräftigt i allem unterstützt. Sigs Bildbearbeitig, Buächhaltig oder au als «Second Shooter» und Assistänt.

Siit minärä Chindheit bin ich starch mit dä Natur verbundä. Ich liäbs täglich nüi Plätzli z’entdecke. D’Natur mit ihrärä natürlichä Liächtquällä isch eifach öpis vom schöinschtä für mich. So han ich mi eignig Stil entwicklet wo minärä Arbät viel vo minäre Persönlichkeit gid.

Mit dem sehr persönlichä Video vo mier, zeig ich üch mit Bild und Ton wer ich bi und wiä ich schaffä:

Kontakt ufnäh